Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Misslô Makes
Archives
10 novembre 2008

A s'baraque...al plâche...!!!

Bon allez une petite pour la route....!

As_Baraque2A_s_Baraque_3

C'ti-ci s'ra pour eu'm père, j'espère qu'ça y f'ra plaisir, d'avoir un truc deu's'tchiotte, parce j'y ai passé tou'm ouiquenne!!!

et j'y ai cousu s'quien à côté d'eul'porte...!

Comm' i'n'ravise nin m'blog, j'peux mette eu'l photo in ligne, y'aura 'cor eul' surprisse...avec eul 'papa Noël!!!

Maint'nant j'eu'n'dé marre, hein, des baraques! c'est l'quatrième que j'fais sins m'arrêter...

j'vas'm'mette à aut'chosse...!!!!

Allez tchio biloute, al prochaine, hein!! 

Publicité
Commentaires
S
elle est superbe, vraiment très réussie ! Bravo ! Pour l'ch'ti ché quin même bin dur de l'écrire, bin plus que d'l'parler hein !!!!!<br /> biz
Translate
Publicité
Misslô Makes
Misslô Makes
Newsletter
Publicité